6+6 haftalık benimki de 6+2’de gördük kese ve kalp atışı da ve vajinal yapıyor riskli gebelik alanında doktorun ve profesör bayağı alanında iyi biri onlar sakınca görmüyor ben istemeden zaten kendisi o şekilde söyledi ,yalnız kalp atış hızı düşüktü 97 idi 120 ve üstü olmasını bekleriz dedi benim gibi olan var mıdır acaba