Aysehsdmr yerleşme kanaması yaşadım kahverengi leke geldi. Ertesi günü gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı.sonra kanda 60.80 beta hcg hormonu gördük. Bugün yeniden kan verdim sağlıklı bi gebelik için beta hcg hormonunun 2 günde bir 2 katına çıkması gerekiyormuş. Son adetim 27 şubatta olmuştu