Yarenakkaya Ozlemmyarmann bende 6 haftalık sadece kese gördüğünü söyledi bende izin vermedm ultrosandan bakınca sadece kese görünüyor dedi 8 hqftalıkken tekrar gidicem bakalım
Ozlemmyarmann Yarenakkaya ya benimkinde ultrasonda bakmadan dedi alttan bakalım görünür diye bende bekleyecem inşallah görürüz ultrasonda 🌸
Ozlemmyarmann busra10_ ben akıntının normal olduğunu okumustum yine de endişeleniyorsan doktoruna bir danış derim için rahat eder hem ,🌸
Kedilitazeanne1 Yarenakkaya ay yok canım relax ol bazılarının belli olmuyormuş kaç haftalık bebişiniz 🙈
Ozlemmyarmann Melikee0 evet çok normalmiş gibi yurtdışinda hep böyle yapılıyor falan dedi bana bide bekleyecek bakalım sabırla ,💖🌸
Kedilitazeanne1 Yarenakkaya evet canım maledef ayakta duramıyorum kasıklarım agriyor belim ayrı ağrıyor mide bulantısı kusma özellikle kokuya hassasim ne kokusu gelirse kusuyorum. :( Ve ilkl gebeligim
_yasemin_ Yarenakkaya yok canım sadece akşamları fazla yersem mide bulantısı oluyor ama sabah gündüz yok Yani senin var mı?
Yarenakkaya Hzllll 6 haftalıktı ben öğrendiğimde canım test yaptım direk iki çizgi cıktı cok erken gitmişsin doktora biraz daha bekle öyle git derim 7 veya 8 haftanı bekle o sırada ağır kaldırmamaya dikkat et