Yarenakkaya Ozlemmyarmann 6 haftalığım biraz daha zamanın geçmesini bekliyorum ultrosanda görmek için 🥲
sgok Yarenakkaya görürsünnn ben 5 haftalık olmadan gördüm cok su ic çişim çok gelsin kese görünür tam 6 haftalıktı kalbini duydum şimdi 8 haftalıgım allahım saglıklı evlat nasip etsin 💜
Sarahhh Yarenakkaya 5 haftalıkken gittim sadece kese vardı zaten o haftalarda bebek gözükmez ama kağıda embiyo gözüküyor diya yazmışlardı ama nokta bile yoktu kesede
Ozlemmyarmann Bizde 4 haftalığız kesede gorunmeyecegi için alttan muayene istedi kabul etmedim bende benimle aynı durumu yaşayan var mı ?
Melikee0 Ozlemmyarmann kabul etme benımde gözükmedi ama doktorum alttan muayene edelim demedi edilmez çünkü araştırdığında göreceksin 5. Haftadan sonra kese gözüküyor canım merak etme 😇
Yarenakkaya Ozlemmyarmann bende 6 haftalık sadece kese gördüğünü söyledi bende izin vermedm ultrosandan bakınca sadece kese görünüyor dedi 8 hqftalıkken tekrar gidicem bakalım
Sabinaa12 Ozlemmyarmann ben rusyada yaşıyorum 7 aylık olana kadar altdan usm yapıyolar hiç bir zararı yok
Emine1990 Ozlemmyarmann ben de hep alttan muayne yapılıyo tombişim biraz alttan bakınca daha net gözüküyo. Korkma alttan bakmak istediklerini bi sorun olmuyo
Kedilitazeanne1 Ozlemmyarmann evet gördüm minnaciktiii pirinç kadar 🙈şimdi fasulye büyüklüğünde olmuştur
Aysehsdmr Ozlemmyarmann merhaba testte pozitif gördünüz mü ben hamilelik şüphem var hamileysem 4+5im şuan
Ozlemmyarmann Melikee0 evet çok normalmiş gibi yurtdışinda hep böyle yapılıyor falan dedi bana bide bekleyecek bakalım sabırla ,💖🌸
Gokcenn21 Bende 4+3 🥰 daha önce mol geçirdiğim için endişelerim var umarım sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız yarın doktoruma gideceğim