Kaanserkan geçen gene burda görmüştüm canım çok ovülünce nazife kartal kara varmış devlette çok iyi diyolar bakalım bidaki kontrole ona gidicem onceden inova da nilüfer yüksele gidiyodum hemaddi açıdan hemde ilgisizlikten dolayı gitmeyi bıraktım dogumu mada az kaldı zaten ☺️