Kubdenya Melekdinc bende nilüfer hanıma gidiyordum detaylı ultrasonda geliştirir gibi baktı artık türkcan beye gidiyorum hastanenin sahibi kendisi.
Kaanserkan Kubdenya cnm şuan b3nde ona gidiyorum ve aksarayda hiç doğru dürüst dr. Yok. Devlette sen rezilsin özelde paran rezil.içim hiç rahat deil iyi bi dr.olmadiği için.kafam çok karışık😏
Kubdenya Tmklslh fatma hanıma gidiyordum.kivanc bey iyi orda o da haftasonu çalışmıyormuş o yüzden bıraktım gitmeyi. Sen kime gidiyordun
Kubdenya Melekdinc yoo ikiz değil de sgk li değilim diye o kadar aldılar. Erkek doktor daha iyi diyorlar doğuma çok yoksa degistrebilirsin doktorunu
Nesrin6807 Melekdinc nilüfer hanımdan Bend e memnun kalmadım en yakın o diye gittim evime düğünden önce şiddetli kasık agrımdan dolayı idrar testi yaptı enfeksiyon yok dedi kist de çıkmadı ee sorun ne dedim bşe demedii kadın doğum hapı yazıp gönderdi 🙄
Kubdenya Nesrin6807 aynen bende de öyle bişey olmuştu.tahlil yaptı sonucu öğrenmek için arıyorum ulaşamıyorum 🤔
Nesrin6807 Kubdenya şimdi doktor arayışındayım yabancısıyım buranın gebelikte yeni öğrendim napcm bilmiyorum
Tmklslh Nesrin6807 özel muayen düsünrüsen ibrahim yücel köse iyidir cnm bende aksaraylı degilim gelin geldm
Seldaa3868 Nesrin6807 maya hastanesinde nevres şahinden memnunum bende 1.5 yıl oldu buraya geleli arastırmalarımız sonucu gittik
Kubdenya Tmklslh bende aksaraylı değilim ama ortaköy de calisiyorum mecbur merkezden doktorlara baktim uzak ama napim yinede haftasonu gidiyorum
serenea En iyisi mehmet boz bence, hamileliğim süresince gece gündüz aramalarıma mesajlarıma anında cevap verdi ki son haftalarım sıkıntılıydı hiç bıkmadı usanmadı ☺️ 36 haftalık doğum yaptım çok şükür hiçbi sıkıntı yaşamadık kızım da bende, kesinlikle tavsiye ederim