nur68 Arkadaşlar inovada sezeryanli doğum ücreti hakkında bilginiz var mı, ekstra iğne ücretlidir, yemek ucetidir vs vs cikartiyorlar mi, yakında doğum yapmış yada yapacak olup bilgisi varmı lütfen cevaplarmisiniz teşekkürler
Gul-21 nur68 ben Nilüfer hanıma devam edeceğim sezeryansa Türkkan’a git ama değilse gitme sonunda o sezeryana çeviriyor doğumu
dryaras7 Piaaa 2018 de sezaryen ile doğum yaptım aslında iyidi herşey bi sıkıntımız olmadı Geçen sene kistim olduğun da yumurtalığım da olduğunu anlamamıştı bile o yüzden bu gebeliğim de onu düşünmüyorum.
Piaaa dryaras7 ben de şimdi ona takibe başladım. Her doktorun alanı farklı oluyor bence. Doğumda iyidir inşallah doktor da şans işi. En iyisi de olsa seninle uyuşmayınca olmuyor maalesef🙏🏻