Kubdenya anladıgım kadarıyla sizi de hastanede yatırmıs muayne ücretini düsük turup yataktan kazanma dersine düşmüşler ben bunu hastanede yattgım gece anladım kaldı ki benm asıl dr um ankarada o kalmana gerek yok serumunu al eve git dinlen demisti türkcan sorumlulugu alıyorsan git dedi ve benim psikolojimi alt üst etti her gittigimde yok idrar yolu enfeksiyonu yok baska bisey yatrcam seni diyordu bu kadar ticarete döndürmek hastayı hasta gibi degil müşteri gibi gören dr lar dan uzak durun ben hakkımı helal etmedim sadece sizi uyarmak istedim..