Annesininselini Kubdenya 23 haftaligiz inova Türkcan Coşkun a gidiyorum siz hangi doktora gidiyorsunuz
Kubdenya Annesininselini ben de türkcan beye gidiyorum 25+4teyim şuan 3 kere gittim memnun kaldım aksarayda mi kaliyorsunuz
serenea Annesininselini sezaryen oldum gayet memnun kaldım hastaneden de odadan da ☺️ Doğum hikayemi paylaştım okuyabilirsiniz ☺️
Kubdenya serenea bende 1 gece kaldım geçen hafta hastanede çok temiz hizmette iyi. Ne kadar tuttu sezaryen
serenea Kubdenya normal de yaptırıyorlar tabiki, biz suit odada kaldık tam bilmiyorum fiyatını ama 1500 lira falandı sanırım sezaryen
Kubdenya serenea ayni gun bende hastanedeydim o gece kaldik hastanede bebeğim erken gelme riski vardı. Halsiz olmasam çıkar dolaşırdım b3lki denk gelirdik 😊
serenea Kubdenya aaa ne güzel olurdu ☺️ 512 numaradaydık bizde ☺️ Şimdi bi sorun yoktur inşallah durumunuz nasıl
Kubdenya Annesininselini ben calisiyorum ağrım vardı bi de kustum bebek doğum kanalına girmiş olur bu dönemlerde dedi doktor dikkat et calisiyorum iş yorgunluğu da olmuş olabilir
Kubdenya serenea bizde 516 daydık. Önceden tanışsaydık uğrardım . Bebek sesleri geliyordu gece 😊 simdi iyiyiz şükür dinleniyorum ilaç falan kullanıyorum inş vaktimi bekler kizim