Dilaraevin ahhh en iyi seni ben anlarım canım. Çevremde benden haftası küçük yada aynı olanlara hep sorardım hepside 25. Hafta civarında döndü demişlerdi. Benim doktorumda bana 35 e kadar rahat döner sonrası biraz zor olur yerleri daraldığı için dedi. Ve bugün gittim kontrole dediği gibi de oldu. Bebeğim dönmüştü ❤️ Belirti olarak da ani gaz sancısı gibi sancılarım ve alttan iğne batması ve ona benzer can yakıcı şeyler olmuştu oysa ki kafasını çevirmiş aşağıya. Ben çok stres yaptım. Sakın kendine stres yapma. Hep hayırlısını iste 🌸 umarım sağlıkla kavuşursun meleğine. Unutmadan söylim. Doktor onayı olmadan sakın evde hareketler deneme. Doktorum bana asla dedi. Kordon dolanması vs olur demişti. Sonuçta eşinin konum durumunu bilmiyorsun