Dilaraevin evet canım sezaryende de kesiliyo ama neden alt tarafımı kesip dikmelerindense karnımı kesip dikseler daha az acır gibime geliyo yanş bilmiyorum korkum vs bi sekilde gecicek elbet cünkü simdilik normal doğum gözükğyo baska seçeneğim yok isteğe bağlı sezaryene almıyolar