Hanimlar merhabalar 32 haftalik hamileyim dun doktora gittim bebegin ters dedi yani henuz donmemis asagiya dogru ikinci gebeligim ilkinde boyle bir sıkıntı yasamadim ne zaman kadar doner acaba cok korkuyorum sezaryan olmaktan yada nasil dondure bilirim onerceginiz bisey var mi lutfen