Duygu_turan Ah aynı aynııııı. Aynı durumdayım. Benim çok sert ve taş gibi şiş oluyor. Tıkanıyor gibi yani.Bak sana öneride bulunayım. Dün gece çok kötüydüm eşim geldi hatta sabaha karşı. Eşim de hekim, kadın doğum olmasa da , biliyor az çok. Kaynar Su ısıttı, göğsüme masaj yaptı biraz bastırarak. Alıştıkça arttırdı o bastırmayı. Sonra biraz süt aktı tek tek. Göğsüme silikon uç taktık, bebeği emzirdik biraz, daha önce sağdıgım sütü aradan sıkmak zorunda kaldım cunku bebek süt gelmeyince , damla damla gelince emmek istemiyor diye. Öyle öyle bebeği doyurdum. Sonra göğsümü sağdım. Sonra da buz ile kompres yaptım. Lansinoh sürdüm. Yine kötüyüm ama daha iyiyim şükürler olsun. Ama yine başlıyor tabi ağrısı. Birazdan taburcu olacağım. Evde de 15-20 dk da bir emzireceğim bebeği. Hastanede 3 saatte bir emzirtiyorlar. Ama ben öyle yapmayacağım. Rahatlamak İçin emzirmem şart. Bu dediğimi mutlaka yap. Senin yaptığın ekstra bir şey var mı ?