Duygu_turan Bana zor geldi o bebeğin çıkış anına kadar… şu an ağrım var hafif. Epidural belimde hala. Yarın cıkacak. İğne yaparken de acıdı belden. Ama dayanılmayacak gibi değil. Karnıma bastırmaları biraz sorun oldu. Sondamda çıktı. Gaz, büyük tuvalet, küçük tuvalet gibi bir derdim yok. Hepsini hallettim. Ama zordu yani kolay değildi bana göre 😕