Pptya Çok ayakta kalınca dikişlerim yanıyor gibi ama genel olarak iyiyim sanki tuvalete falan tek gitmeye başladım bugün. taburcu olduğum günden beri ilikli kemik suyu içiyorum bilmiyorum ondan mı ama iyi geliyor diyorlar hem dikişlerin kaynaması içinde iyiymiş sanırım alabiliyorsanız onu öneririm lavaboya da onu içtikten sonra çıktım tavsiye ederim