Duygu_turan Ablam oldu 7 ay önce. Çok ama çok rahat geçti. Kuzenimde oldu. Onun da rahat geçti. İğneyi hissetmiyorsun diyorlar. Sonrasında çok ağrıları da olmadı. Bende düşünüyorum ki, sonuçta bir şekilde bu çocuk cıkacak. Normal doğumdan çok korkarım, en kolayı bu. Valla ablam gözümün önünde, çok rahattı. İyi ki dedi. Normal doğum diye başladı ama sezeryana döndü ikisini de deneyimledi.