Berilikom ben bıraktım artık zaten çünkü doktorlar 12. Haftada erkek diyor daha sonra kız çıkıyor çünkü o haftalarda her iki cinsiyette de pipi benzeri çıkıntı oluyor 16-20 arası daha net sonuç alırsın erken öğrenince ve daha sonra değişinde insan kalakalıyor