Berilikom Cinsiyet öğrenen varmı hamişler yada tahminler ne? Bizim doktor inat etti söylemiyor bir türlü erkenmiş😅
tugbaninmucizesi Berilikom 11+2 de %70 erkek dedi 14+6 olduk daha değişmedi bakalim pazartesi kesinleşecek 😊
Eda12 Berilikom benim doktorumda inat etti 8 kez sordum her seferinde daha erken dedi 😏yalniz degilsin
Seyhan34 Berilikom salı günü öğrenicem inşallah ama hep kız istiyorum sağlıklı olsun erkek de olsa katlancam artık ama kız olsa daha güzel olur
SaRaa Bana da 12 de kıza benziyor dedi başka doktorda 15 de bende bi pipi göremedim dedi🤪 Bayağa merakla beklemedeyim ya☺️☺️
Berilikom Eda12 yoksa aynı doktormu şaka gibi ya 11. Hafta da öğrenenler var değiştirdim zaten salı başka birine gidicem insan merak ediyor yahu😂
Berilikom Patito__ 13. Haftada gittim söylemedi yaa çok küçük diyor sanki ilk hamileliğm ilkinde kızım olmasına rağmen hemen söyledi değştirdim doktoru🤦🏻♀️😂😬
Denizliche 15+6 dayım 13. Haftada kızım olacağını söyledi , 2 hafta sonra randevum var bakalım değişecek mi
Sulemrahkuzey 15 haftalığım 12 ve 13 de %90 erkek dedi perşembe randevum var bakalım kesinleşecek mi ☺️
TugceSenelKavak Sulemrahkuzey benim de perşembe günü çok merak ediyorum 😊🐣 13. Haftada kıza benzetmişti. Şimdi 16+1iz.
Berilikom TugceSenelKavak bizde benzetme dahi yok nuh diyor peygamber demiyor erkenmiş hayal kırıklığı olurmuş bla blaaa😂
Merve71 16+6 yiz dün doktor kıza benziyor dedi kendi doktorum yoktu başkasına gittim.carsamba kesinleşir umarım 😊
BelizErstn bende salı günü gittim 13+2 ydim kaç kez sordum söylemedi. bi daha ki randevu da söylücekmiş oda 3 hafta sonra sabırsızlıkla bekliyorum ☺️
Eda12 Berilikom aksaray da ozel inova hastanesine gidiyorum bende catlicam merekdan ama solemik simdiki muaneme 20 gun kaldi bakalim ne dicek
Seyhan34 Berilikom eşimde bende ikinci evliliğimizi yaptık ikimizinde iki çocuğu var benim bir erkek biri kız eşimin de iki oğlu var kız çocuklarına çok düşkünüm ben e bide eşim kız babası olsun istiyorum
Baby00007 Berilikom bence acele etme çünkü 11 ve 12 de hatta 14 bile erkek diyip koz olan çok oldu yanılıyorlar ben sağlıklıçıyım 150 kere meraktan ultrasona girdim benim bile hala cinsiyeti belli değil biri erkek diyor biri kız
Patito__ Denizliche yani suan tam tersi ozmn bir iki kziim olacak diyen vardi simdi bir iki oglum olacak diyen vr acaba yanlisimla 2020 ye mi geldm 😂😂😂