Denizliche Patito__ hehehehe ben 12. Haftadan beri kız diyorum yaklaşık 4 hafta olacak ,olabilirmi acaba 🤣
Patito__ Denizliche belli olmaz bnde kiz diye tahmn ediodin belirtilermden aserdigim sylerden ama hepsi yalanmis erkek olacak ☺️
Patito__ Denizliche aynen ama belirtilerm hislerm milltin aaa snn kizin olck demeleri yani kizda olan hersy bnde vrdi ama tutmadi erkekmis 😂
Eda12 Berilikom aksaray da ozel inova hastanesine gidiyorum bende catlicam merekdan ama solemik simdiki muaneme 20 gun kaldi bakalim ne dicek
Seyhan34 Berilikom eşimde bende ikinci evliliğimizi yaptık ikimizinde iki çocuğu var benim bir erkek biri kız eşimin de iki oğlu var kız çocuklarına çok düşkünüm ben e bide eşim kız babası olsun istiyorum
Denizliche Patito__ tabiki de ,ama mutlaka ekşi yiyip Ayşe tatlı yiyip hakkı doguran vardır 😆 benim annem tüm hamileliğinde tatlı yemiş normalde eksiyi çok sevmesine rağmen ama ben doğmuşum 😆
Patito__ Denizliche yani onlr tamamen insanlrin uyarlamalari artk bakalm bidahakinde belki dha ii tahmn yapariz 😂