Mom545441 benimde cumartesi adet gecikmesinin 6 günü beta HCG 980 di 4+6 di cumartesi pazartesi doktora gittim hemen 3 5 yılık hasret olunca ☺️insan heycan ediyor pazartesi 5+1 de gttim doktor muayene etti keseyi gördüm dış gebelik değil korkmana gerek yok dedi hatta ultursayon görüntüsünüde verdi küçücük nasıl desem kalem ucu gibi normal mi 5+1 de böyle olması üsten baktı bide tekrar pazartesi gel dedi keseyi gördükten kaç gün sonra bebek görünüyor pazartesi bebeği görmek için mi çağırdı ☺️yanj