hulyaca anneyim96 belki erken döllenme olmuştur canım. Doktora gittiğinde ultrosonda bakalım kaç çıkacak.
anneyim96 hulyaca benim beta hep bir günde 2 katı arttı hiç iki günde katlamadı normaldir inşallah yarın gideceğim kontrole
Afraaaa hulyaca canm hayırlı olsn öncelikle. Yumurtlama takibi yapmismiyfin ne zaman gordun yumurtlamayi.
hulyaca Afraaaa çok teşekkür ederim canım 🌸😊 telefonda takvim uygulaması vardı. 3 mart yumurtlama zamanı diyordu. Onu değerlendirdik. Şükür oldu 🤲🏻
feyzacodel hulyaca bu saat oldu hala yok sabaha kaldı herhalde sabah gel demişti çok ümitsizim ama bakalım inşallah vardır 🥺
hulyaca feyzacodel saçma olmuş aslında düşmesi lazımdı canım. Boş ver olumsuz düşünme inşallah da vardır. 🌸 Adet günün geçmiş miydi peki senin de
hulyaca [silindi] çok teşekkürler 🌸 tabiki de etmez miyim. Böyle yazan oldukça. Veya gördükçe duama ekliyorum 🤗🥰🌸
Dilarabozdemir hulyaca çok tebrik ederim bu arada haftaniza göre sonuç yüksek çıkmış belki ikiz gebelik olabilir bence hastaneye gidin
hulyaca Dilarabozdemir belki erken döllenme falan diye düşündüm ben. Yakın zamanda gideceğim bi doktora. Çok teşekkürler 🌸 🤗
hulyaca feyzacodel yaa çok üzüldüm canım 😔 Rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla versin sağlıcakla inşallah 🤲🏻