Bugün 6.günü gecikmenin. Sağlık ocağı da kan almadı. Aile hekimi polikliniğine gidin dedi. Sonunda verebildim orda. Uygulamaya göre de 4+5 görünüyorum. Bat 17 martttı. Değerim de 3696 çıktı. 2 gün sonra tekrar kan vereceğim hayırlısıyla. Bu 2. Gebeliğim. 18 aylık da kızım var. Rabbim isteyen herkese en hayırlı sağlıklı zamanda versin inşallah 🤲🏻 burada gördükçe herkesi duama katıyorum 🌸 🥰
