Busra2013 bebek büyütürken herşeyi takmamanı öneririm. Benim kızım da 2.5yaşında Almanyada doğdu. İlk ay 1kilodan fazla almıştı doktor bana direk şunu dedi bebeği biraz az emzir obezite olur. Ben şok oldum bana bebeğe çay ver arada dedi. Ama inan duyduğum en saçma şeydi. Tabiki yapmadım öyle bişey. Kızım bazı aylar çok güzel kilo aldı bazı aylar az kilo aldı. Şuan mesela bazı günler o kadar çok yemek yiyor ki obez olacak diye korkuyorum. Bazı günler de ağzına tek lokma koymuyor aç aç yatıyor. Nasıl ki biz normal insanlar bazen çok iştahımız olur bazen hiç canımız istemez onlar da öyle. Sen üzüldükçe stres yaptıkça sütünden bebeğine geçer takma kafana rahat ol. Aylık kilosunu ciddiye al