Biraz fazla takintilisiniz sanirim hamilelik postlarinizi goruyordum hergun de. Yeni ve acemi annesiniz evet evhamli olmaniz normalde bu kadar degl yanls anlamayn sizin icin soyluyorm daha yolun cok basindasiniz bu cocuk gazida olacak uyumucakda emeklicek yurucek dusecek kalkacak boyle boyle gidecek herkesin cocugu boyle boyle buyuyor zaten buda anneligin gercek yuzu yani oyle toz pembe degl ki hic bise inan bnm kizim okdr gazliydiki 40 gun 2 3 saatle ayakda durdugumu bilirim evdede 5 yasnda cocuk okulu v.s annelik zor is sende alisacaksin ama bu kadr takma kasma yani hersey olacagna varir belli bi donem zayiflar sonra kilo almaya zaten baslar ki seninki daha 15 gunluk dis dunyaya adapte olmaya calisiyor minik kizce.