Esradamla Ben ne zaman doktora gitmicem desem anlık panik atak ve stresle doktorumun kapısında buluyorum. İdrarımda kan gördüm koşa koşa doktoruma gittim baktık hicbi sorun yok yerlesiyo ondandır dedi hatta yolk kesesini gördük bebegimjn kendisini gördüm kesenin içindekini ama kalp atışı henüz yoktu cuma gelme o zaman haftaya salı çarşamba gibi gel duyulur artık sesi herşeyi oluşmuş dedi ağladım resmen. Çok eşsiz bı duygu keseyi gördüğümde de duygulandım ama şu an içinde ki minik fasulyemide gördüm 😭 siz ne kadarlık oldunuz canım