Nesliyan Kızlar 5+5.günüm 7 subatta son adet tarihimin ilk baslsdıgı gün korunmasız ilişki 15 subattı ona göre bu günde olmuyorm sizler ilişki tarihinizi net hatırlyor musunz bu Aralık ta olanlar??
Ruhsar35 Nesliyan benimde 6 şubattı adetimin ilk başladığı gün adetime göre 6+1 im ama tabi ultrasonda 5 görünüyor şuanda canım
Mucizebb Nesliyan Bn ovulasyon testi yptim ordn biliyoru m1 marta caltadi yumurtam son adete gore 5+2 ama iliskiye gore 3+ 2 oluyor
Uran5 Ftsyvz kese veya kalp atışı görüp duydunuz mu ben de o kadar haftalığım da o yüzden merak ettim 🙏🏻🧚🏻♀️✨
Esradamla bankaciannee aa ayniyiz doktor bu hafta cagirdi ama ben 5+2 erken doye gitmedim ctesi 6+0 da gidicem 🙏🏻 Yazar misiniz gidince doktora?
Caglaasya Nesliyan siz niye ilişki tarihinize göte hesap yapıyorsunuz ben onu anlamadım son adet tarihinin ilk gününden itibaren hesap yapılır doktorlarda son adet tarihini baz alır bu şekilde hesap yaparsanız ne sizin hesaplar ne doktorların hesabı tutar yanlış yapıyorsunuz
zezethemom Ruhsar35 benim de benzer bi durum oldu. Ultrasonda bebeği görebildiniz mi? Biz sadece keseyi gördük geçen hafta. Haftaya görücez inş ama bebeği görmeden içim rahat etmiyor 🥲
ebrarecem Gebelikler ilişki tarihine göre hesaplanmaz. Son adetin ilk günü baz alınır. Doktorlarda hep adet gününü soruyor.
Gizembiniciogl1 bankaciannee kese görüldü canım 15 gün sonra doktor kalp atışını duyarız dedi sabırsızlıkla bekliyorum senin görüldü miü bebek kalp atışını duydunmu 😍
bankaciannee Gizembiniciogl1 bende geçen çarşamba öğrendim keseyi dahi göremedi bu çarşambaya randevulaştık bekliyorım sabırsızlıkla😊
Epprruu Merhaba.. Benmde Son adet 8 şubat. Bugun ki kan testim 2591 😌 bişey sorucam bulantı kusma kokuya hassasiyet vs gbi durumlar başladımı sizlerde 😌
Nesliyan Epprruu bnde koku hassasiyeti vs yok ama bu kişiden kişiye degişir bulantı vs olur ise de kraker ve leblebi en güzel bastıran seyler