Kubrailkan Benim ilk gebeliğim de karnım da hiç çatlak olmadı, bacaklarım da olmaz diye çok yağ sürmedim sanırım o yüzden bacaklarım çatladı sadece. Bunda bol bol bütün vücuduma özellikle kuru hissettikce karnıma sürüyorum. Hiç çatlağım olmadı karnim çok büyük ikiz gebeyim ama çok şükür çatlak yok şuan 32 haftalık oldular :)