34+2den selamlar ,bu hafta ve bu güne kadar olusmayan çatlaklara bu sabah rastladım 😅 göbek bölgemde acayip kaşıntıyla uyanmıştım zaten 💆🏻♀️olacağı varmış diyorum , inşallah artmaz yağlanmayı acilen arttırdım😅🙊 13.haftadan beri bio oil ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum bu arada memnunum 🥰
Siz de durumlar nedir? Neler kullanıyorsunuz?