Tugcenkkk valla ilk aylarda hep elimde limonla geziyordum 😂 ki ben çikolatasız günüm geçmez o zamanlar hiç yemedim çikolata sonra ne olduysa şimdi aşırı derecede çikolata yiyorum yine 😂 ilk aserdigim şey çiğköfteydi (hiç sevmem normalde ) böyle yani garip bu arada kız bebek annesiyim ❤️