Ben genelde et aşeriyorum ve karpuz özellikle saat 12 den sonra 😂dürüm yiyorum sürekli .Doktora gittim 13+2 ken amuda kalkmış bebek dedi birşeu görünmüyor dedi gülümsedi %60 kız gibi dedi ama bir daha ki muayenede tam tersi olursa şaşırmam dedi hayırlısıyla bekliyorum .Sağlıklı ve hayırlı bir evlat olsun da başka bişey istemiyorum 💕🙏