Meryemcansever Tugcenkkk ben hamileliğimin başında sürekli acı ve ekşi yemek istiyodum şuan canım deli gibi tatlı istiyo 25+5 iz
Meryemcansever Tanemveannesi_ benimde aynı ilk başta acı ekşi sonra sürekli tatlı yemeye başladım bende kıza hamileyim
Limonzeytin @“Tugcenkkk”#p21221tesadüfmüdür bilmem ama aşırı ekşili şeyler yiyorum baştan beridir ve tatlı olan herşeyden çok soğudum ağzıma süremiyorum ve kızım olacak nasipse 😊
Elif9292 Deryac vallahi benimde deli gibi cig kofte yedim ilk haftalarda mide bulantisi baslayincada eksiden tiksindin tatli yiyorum hep sonuc KIZ 😁
budayzeynep @"Tugcenkkk Tugcenkkk Bence doğru değil😊 Benim canım hiç tatlı çekmiyor ama oğlumuz olacak inşAllah 🥰
Peye Tugcenkkk en baştan beri ekşi ağzımı sulandırıyor. Oğlum olacağını öğrendim limonu kabuğuyla yiyorum:)
Sevgiertunc Tugcenkkk hiç öyle olmadı inanki. Gece kalkıp limona tuz döküp yedim. Öyle bir ekşi aşermesi. Kesin kız diye gittik ultrasona ama sonuç erkek 🙊
Azra_Mom Tugcenkkk en başından beri hep ekşi tuzlu canım istedi tatlı aklıma bile gelmiyordu hep yeşil elma tuzlu limon yiyordum kızım olucak ilgisi varmı bilmiyorum 😋
Cansu0101 Tugcenkkk ben en Cok eşki canım istiyor bence tatlı yada ekşi cinsiyet belirleniyor bebeğim erkek ve hala canım ekşi istiyor
Payasadeka Benim de hep tatlı çekti. İlk başlarda tiksinmistim ama şimdi baya baya tatlı yemek istiyorum ve oğlum olacak 🥰
Mltmsncn Tugcenkkk başta ekşi aşeriyodum şimdi 37.haftadayım deli gibi tatlı yiyiyorum. Kısmetse oğlum olacak💛
Noname35 Tugcenkkk bilmiyorum cnm bu 3. Gebeliğim bu gebeliğime kadar cnm nr tatlı ne tuzlu ne ekşi çekmişti ama bunda aşırı şekilde turşu çekiyor 🤦🏻♀️ bilmiyorum neyim olacak
Oelrlrkmemdmd Tugcenkkk bendensin bende hep kız istendim. Doktor Kıza benziyor dedi 11+2 de bi kaç haftaya netleşir ben yeşil elmayı tuza banıp yiyorum 😋