Tugcenkkk ben de aynı sizin gibiydim, kalça ağrım 16-17. Jafta arasında çok çok azaldı.darısı sizin başınıza. Sürekli ekşi yiyorum hararet gelşyor resmen. Bir de ben sürekli erkek hissediyordum en başından beri bence anneler hissediyor. Bugün erkek olduğunu söyledi doktor