Tugcenkkk ben başından beri ikisinde doğru düzgün yiyemiyorum. Doğruluğu olduğuna da inanmıyorum çünkü canım deli gibi istiyor diye koca bir kase bol ekşili salata yapıp yiyorum bir salataya 2 limon sıkıyorum ekşi olsun diye salata bitiyor gidip tatlı alıp yiyorum. Tek doğruluk noktası şey olabilir ben gebeliğimden önce hiç tatlı sevmezdim ama gebelik başından beri çok fazla yiyorum bebeğim de erkek olucak inşaAllah