Esraustaoglu erdem_agah benim ilk gebeliğim çok zorlanıyorum ben ilk aylar hiç zorlanmadım ne miğde bulantısı ne başka bir şey hamilemolduğumu bile anlamadım ama son ayım alllah nasip ederse 38 gün kaldı mahfoldum yani 1 ay nasıl geçecek diye düşğnüyorum 🥲
erdem_agah Esraustaoglu aynen benim de iki haftadır hersey allak bullak oldu. Öncesi cok rahattı. Simdi bir günün hesabını yapıyorum. Nasıl geçecek bu günler vs diye
Esraustaoglu eso14 bende yarın gidiyorum şikayetlerinin hepsi bende var 🥲 inş bu haftaya özgü bir şeydir erken çünkü haftalarımız daha 🥲
Esraustaoglu Yagmur2210 tüm şikayet belirtilerinin aynısı bende var Allah yardımcımız olsun son 1 ay nasıl geçer bende bilmiyorum 🥲 yarın kontrolüm var inş sancı çıkmaz 🥲
Esraustaoglu Kubra_4 Kubra_4 benimde ağrıyor canım ben sormuştum normal doğum pozisyonunda bebeğin başı baskı yapıyor demişti doktorum 🙏
Svg02 Esraustaoglu 12 itibariyle bizde 34 haftalik olduk. Bel ağrısı sırt ağrısı ben de sürekli yaşıyorum. Arada bir gaz sancısı gibi ağrılar giriyor karnıma. Karnım sertleşiyor magnezyum kullanmama rağmen bu şikayetlerim var. Geceleri ne tarafıma yatarsam o tarafım çok ağrıyor sürekli dönüyorum. Minikomun hareketleri de çok sertleşti son zamanlarda. Yarın kontrolüm var ve ilk defa nst ye bağlanicam bakalim hayırlısı. Zamanında sağlıkla gelirler inşallah 🙏
Esber Bende 34 haftalığım vajinada şişlik ve ön tarafımda yürürken ağrı şikayetim var senin vajina ağrın alt iç taraftan mı yoksa benim gibi önden mi acaba yarın doktordan sonra buraya yazarsan bende sevinirim acaba kanala girme ağrısı gibi birşey mi bu
Esraustaoglu Esber yani benim hem ön tarafı hem içi ağrıyor 🥴😢 bakalım soracağım nasipse bugün gittiğim de size de haber veririm 🙏
Esraustaoglu Esber Canım merhaba nst de çekildim sancı çıkmadı normal dedi ama doğum kanalına daha inmemiş magnezyum bırakmıştım ben magnezyum eksikliğinden dedi magnezyum kullan dedi 10 gün sonra kontrolüm var çatı muayenesi yaparım dedi
Esraustaoglu Canimbebegimm41 merhaba nst de çekildim sancım çıkmadı ama bebek kanala doğru yavaş yavaş indiği için ağrılar normalmiş bu haftada bir de magnezyum eksikliğinden de oluşurmus ben magnezyuma ara vermiştim. Tekrar kullanmam gerektiğini söyledi 10 gün sonra kontrolüm var tekrardan Ozaman çatı muayenesi yapacakmış inş sizde hayırlı haberler alırsınız ❤️
Esraustaoglu eso14 canım merhaba nst girdim sancı çıkmadı benim magnezyum kullanmayı bıraktığımı söyledim oda tekrar kullanmam gerektiğini 10 gün sonra çatı muayenesi yapacağını söyledi 🙏
Esraustaoglu T1402E canım merhaba nstye bağlandım sancım çıkmadı magnezyum bırakmıştım tekrardan başlamam gerektiğini söyledi 10 gün sonra tekrardan kontrolüm var Ozaman çatı muayenesi yapacağını söyledi inş sendede bir şey yoktur sende perşembe gittiğinde bana haber ver bebeğim ❤️🙏🙏
Sumiire eso14 ay günümüz aynı seninle bende sancıyla bugun karsılastım galiba sol tarafıma iğne batar gibi oldu bir vakt gecmedi yürüdğm yattım ama yok korktum noluyo diye Boyle bişey mi sancı ilk hamileliğim bazen haberim olmadan doğururmuyum diye korkuyorum
eso14 Sumiire valla bende aşırı korkuyorum yA anlamazsam diye…. Yarın kontrolüm var bakalım doktor ne dicek. İlk defa nst ye bağlanıcam