Esraustaoglu erkek bizimki canım valla ağrıları sorma belim karnım heryerim ağrıyor ve akşam olunca ellerim çok şişiyor karnımdan sırtama doğru bazen ağrılar giriyor hatta şuanda da var🙈 bugün kontrol vardı çok şükür bi sorun sancı falan çıkmadı doktorda 18 nisana sezeryan günü verdi ama kara kara düşünüyorum 18 nisana kadar napıcam diye bebekde biraz önden gidiyor bende çok ağırlaştım 38+3 de alcak ama keşke 37+3 de alsa haftaya gidince söylicem 🙈