ppapatyaa GizemCengiz bende aldim e bebekten cok guzel kurulumuda kolay herysi guzel indirimdeyken ldim 650liraydi suanda 700 lira olmus ama cok guzel hem goruntu olarak cibinligi falan cok guzel
Duamm GizemCengiz bebeto 571 çok güzel ve kullanışlı tavsiye ederim bu aralar satışıda yükseldgi için indrm var
kPelin E bebekten almayın ben calipso elit aldık 1.5 ay da dönencesi geldi oda yanlış dönence diyorum bu bunun dönencesi değil tepki YOk kaç defa yazdım şikayetim var a onlar gönderene kadar defalarca aradım çok ihmalkarlar😡 Başka şehir de olmasan e bebeğe gidip o dönenceyi fırlatasın var o kadar kızgınım ki en pahalı yatağı aldık basit bir dönence gönderiler oda 1.5 ay sonra .. sonra göndeririz denilen bir ürünü asla kabul etmeyin
Deletedmom404 GizemCengiz aynen dönencesi var bebeğim onlar döndükçe tepki veriyo ses çıkarıyo baya kullanışlı yani alt değiştirme yerinde cepler bar bezini acil lazım şeyleri oraya koyuyorum
GizemCengiz Duamm inşallah canım🙏🏼 Aslında yatak odam küçük park beşiğe müsait değil pek ama kullanışlı diye onu alıcam
Aysmnv35 Öncelikle hayırlı olsun ve sağlıklı bi şekilde kavuşun imsaaalh ☺️ Bende park beşik istiyorum dün ebebege gittim dolaşmaya 1000 tl ye bi beşik var ama fazla fonksiyonlu ana kucağı var alt değiştirme yeri var ve 0-3 yas a kadar oyun alanı olarak kullanabiliyor ☺️ Ben çok beğendim ayrıyetten ana kucağı almak istemedim oda 500 tl den asagı degil rengi koyu siyah eğer renk ve bütçe sıkıntın yoksa bakabilirsin ☺️
Sulemrahkuzey GizemCengiz Kraft tavsiye ederim canım oğluma almıştım şuan 4 yaşına girecek hala daha kullanıyoruz
blackberry118 deletedmom209 burda bi magazada park besigine baktim da saglam degil gibiydi dokunsan sallanıyordu ayaklari sabitken bile. Teshir urunu mu bozuktu acaba sizinki nasil
deletedmom209 blackberry118 benimki çok sağlam araba da öyle kullanışı da rahat benim için hafifliği de önemliydi çünkü zayıfım zaten kendim kadar bişeyi kaldıramazdım memnunum yani tabi oğlum doğup kullanınca daha iyi anlaşılır