deletedmom209 blackberry118 benimki çok sağlam araba da öyle kullanışı da rahat benim için hafifliği de önemliydi çünkü zayıfım zaten kendim kadar bişeyi kaldıramazdım memnunum yani tabi oğlum doğup kullanınca daha iyi anlaşılır
lavitaebella Edanurusta joie olanın sallanma aparatı yok diye biliyorum,ben de beğeniyordum çünkü. Bilginiz olsun