Nasaearth normal denemek istiyordum ama gebelik şekeri var bende salı gününden sonra bekleyemiyoruz açılma olması için fitil vermesi gerek oda 10 saat kadar bekleniyormuş sonrasında suni sancı verilecek bebek kilolu olduğu için alttan da kesik atılacak bu uzun süren ağrılı süreci çekmek istemediğim için sezeryana döndüm