Durununannesi46 Aysun1981 bizde de durum aynı çatı muayenesi olmadık doğum anında olcaz. Salı bizim de kontrol günümüz ☺️ O zamana kadar doğurmazsak haberleşelim yine 😍
Aysun1981 Durununannesi46 Bizim ki gelmeyecek galiba 😳 ne sancı ne açılma, cuma tekrar bakalım dedi doktor. büyük bi bebek, artık bi karar veririz dedi 🥺 siz ne yaptınız??
Durununannesi46 Adile01 aynen canım ben de karmakarışık duygular arasındayım 😕 sağsalim kucağımıza alırız inşallah hepimiz 🙏
Durununannesi46 HavvaKork hiç deme ne çok bekleyen var bu haftalarda yığılma var Mart ayında resmen 😀
Durununannesi46 Cansucannnn oooo en torpillimiz sensin 😄 dişleri çıkacak artık desene, direkt kreşe verirsin 😀😀
Durununannesi46 SerraveAnnesii ayyy sen bizden de öndesin, sağsalim kavuşursun inşallah bebişine canım 🙏❤️
Durununannesi46 Fatma3434 hakkaten doğruymuş, aslında herkes kızlar erken doğar diyordu tam tersi oldu
CerenArslan1 Durununannesi46 Ah canım amin inşallah sağ salim hepimiz yavrularımızı kucaklarimiza alalım 🥰