Nasaearth CerenArslan1 ben şuan 39+2 yim daha yapmadı ama yapmıyormuş benim doktorum doğum anında belli olur dedi
Duygukam Nasaearth normal denemek istiyordum ama gebelik şekeri var bende salı gününden sonra bekleyemiyoruz açılma olması için fitil vermesi gerek oda 10 saat kadar bekleniyormuş sonrasında suni sancı verilecek bebek kilolu olduğu için alttan da kesik atılacak bu uzun süren ağrılı süreci çekmek istemediğim için sezeryana döndüm
Ggamz Happybebegim nişan gelince hemen doğumu başlıyor benim bugün geldi 38+2 ama açılmam yok dedi ebe ve geride
Durununannesi46 Happybebegim ay bende nişan da su da yok anacım sadece taş gibi kasılma var karnımda 🤷🏻♀️
Aysun1981 Durununannesi46 Bizim ki gelmeyecek galiba 😳 ne sancı ne açılma, cuma tekrar bakalım dedi doktor. büyük bi bebek, artık bi karar veririz dedi 🥺 siz ne yaptınız??
Durununannesi46 Aysun1981 sancım çıktı benim bugün, açılma çok az, çatı müsait ama bebek kanala girmemiş 😕 cuma tekrar gel dedi, en geç cumartesi kucağınızda olması lazım artık dedi. 40+6ya kadar bekleriz olmazsa zorla çıkartıcaz dedi 🤷🏻♀️