ErsiNuray BusraYaman büşracm sennle ayni araliktaym 6+4 bugün acayip mide bulamtm eskime gaz var midemde. Sevdim yemekleri yiyemyorm en cok sevdim mercimekten soğudum. Iyi beslenmek lazm ama icim hic bisi almyor
BusraYaman @ErsiNuray kesinlikle benim de oyle oluyor en sevdigim seyleri yiyemiyorum malesef parfum ve yemek kokularina da gelemiyorum anlamadim gitti insallah en yakin zamnda gecer bu durum 😟
ErsiNuray BusraYaman insallah gecer canım hayrlisi hakkımızda bnlar gelip cegico seyler tabi Allahm saglikta kucagimiza almayi nasip etsn insallah 😊
zgeKurtuldu Merhaba kızlar bende 6+3 haftalığım ve ağustos annesi olucam Allahın izniyle Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻 Birde kanaması olan varmı aranızda?
ErsiNuray zgeKurtuldu yok canm dr gitrmde bana kanaman agrin olursa hel mutlaka dedi bi git istersen ihmal etme
zgeKurtuldu ErsiNuray ben doktora gittim iğne oldum ve şuan ilaç kullanıyorum çok şükür kanamamda kesildi kontrole gittik bebeğimde gayet iyiymiş🙏🏻☺
Obiranne Gulizar0652 bende 33 2. Hamileliğim kendimi çıtır annelerin yanında yalnız hissetmiştim zaten buradada yenıyım 😜