ikbl selamlar bende aynı durumdayım .o kadar ağır geçiyor ki bazen dayanacak gücüm olmuyor.herşeyi yaptım .zofran kullandım oda bi işe yaramadı.dün dr gittim premesis plus verdi.Bidr gün aşırı acile gidip serum yiyorum.bu bir süreç evet biliyorum ama sabretmekten başka bir yol yok.