Merhabalar bende 8 haftalık oldum 🤗 5 Ağustos dogum tarihi . zaman geçmiyor sanki 😁 birde benim 4gun önce kanamam oldu çok korktum birdaha olmadı ama o gün hemen acile gittik kalp atımları var dediler. Progestan kullanmaya devam et istirahat et dediler o kadar. Yarın tekrar kalp atimlarina baktircam için rahat etsin 🙏🏻 sizin kanama oldu mu hiç?