Nrnr fffatma benim internet hesaplama göre 10 agustos çıktı ama erkekn ya da geç olabiliyormuş bnim gayet güzel çok şükür senin nasıl
Gulizar0652 Çok güzel ama uykulu halsiz ama çok mutlu ağustos ilk haftası dedi doktor bakalım inşallah ama daha çok var ya 🙄
Denizci Baş ağrısı kasık ağrısı vee üstüne bide dış ağrısını eklersek kötü diyebilirim ama çok şükür bebislerimiz var 🙂
Masal Denizci tek ben değilmisim demekki bu kadar erken dis agrisi bel agrisi kasik agrisi olan 🙂 acaba butun bunlar gebelikle mi alakali yoksa tesadüf mü cünku henüz 4 haftalığız 🙂
fffatma Nrnr sâbah bulantılar var yoğun yemek kokusuna hasasimm birde okadar çok sukur ikili teste nezaman gitceksnz
Nrnr fffatma allaha şükür bir şikayatim yok mide yanmam oluyor arada ikili test 12 haftada oluyo diye biliyorum bu konularda hiç bilgim yok perşembe günü kalp atışarı için gtcem o zaman sorcam doktora
Denizci Canım bende 6 haftalıgım bende senin gibi dusunuyodum sadece ben miyim acaba diye. Kasık ağrısı normal de bizim dişler erkenden pes etti önümüzde uzun bi zaman var bakalım ne olucak 🙂
Nrnr Gulizar0652 bende 22 yaşındayım canım benim ☺ Erken evlendin sende galiba maşallah sana kucağına almışssın bebişlerini 🤰🤰🤱🤱
Gulizar0652 Gulizar0652 ya bu ara benimde mide bulantilari oluyo yesemde bulaniyo yemesemde napicam bilmiyorum kasık ağrım öğle çok yok şükür ama olmasida normalmis zaten kızlar 😊
Obiranne Gulizar0652 bende 33 2. Hamileliğim kendimi çıtır annelerin yanında yalnız hissetmiştim zaten buradada yenıyım 😜
Gulizar0652 Nrnr evet canım 18 yaşımda evlendim büyük kızım 19 yaşında 17 ortanca 13 küçük buda son insallah😍😍
Denizci Malesef süt içemiyorum çok gaz yapıyor sabaha kadar uyuyamıyorum ama peynir ve yoğurt tüketiyorum
Nrnr Denizci haşlanmış yumurtada ye ayrıyeten sütü ballı içmeni tavsiye ederim ben süt içemiyorum kokusu bile tutar beni içsem istifra ediyorum böylede bi alışkanlığım var kendimi bildin bileli içmem hiç