nazlibs 2022 ocaktan hamile kaldım bugün tam 11.haftamızı doldurduk ve tabiki cinsiyetimiz henüz belli değil 🙈 14.haftada kontrolümüz var bakalım o zaman öğreniriz inşallah 🙏🏻
Ilkhayat Seymasezer daha doktora gitmedim 9+2 salı gidicem kendini saklarsa kız diyorlar açarsa erkek diyorlar 🤣 ozellerde doktor beğenmedim salı günü eşimin arkadaşına gidicem 🤣 özele
Aytac_Ugur Merviss_22 yasinizin uzerine 1ilave edip hesaplayin iki bebegimi de hesapladim dogru cikti bende
Kb_plt Seymasezer valla erkek senesi diyorlar ama happymom da çoğunlukla kız anneler görüyorum ve bende erkek bebeğim olsun istiyordum Allahım kız evlat verdi kıIma hamileyim şuan. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah. İkiside evlat sonuçta. 👼💙💕
Aytac_Ugur Glsm25 cin takvimi yukleyin . Ormeyin yasiniz 25mi uzerine 1ilave edip 26yasin onune bakin iste hanginay kiz hangi erkek
Burcu0707 11 haftada ogrendim kizimin cinsiyetini doktorla alakali bence deneyim ve tecrube! Benim cevremdeki arkadaslaeimda hep kiz bebek bekliyor erkek cok nadir bu sene
Busragurkan2712 Mizgin09 benim de çevren de herkes erkek diyor 😬 bende erkek hissediyorum bakalm sağlıklı olsun da
Mizgin09 izobellaaa-_- cinsiyetin ne bende sürekli uyuyorum kusma yok iştahda bazen gidip geliyor kilo almadım 16 haftalığım 2 hafta sonra gitcem cinsiyet öğrenmeye
Nurdiri izobellaaa-_- Ben de 10 + 5 haftamdayım şu anda 2,5 kg aldım kusma bulantı hiçbiri yok bol bol uyukluyorum bakalım cinsiyeti çok merak ediyorum
Limonzeytin 2021 de hamıke kaldysanz o senenin gebesi sayılır 2022 de hamıle kaldysanz bu senenın gebesi sayılırsınz.. 2021de hamıle kaldım kızımız olacak naspse çevremdede kız gördüklerm çoğnlkta. 2022 de hamile kalanlar erkek diye duydum.
Suna21 Limonzeytin hamile kaldıgımız ay en son adet tarihi demi benim 2021 en son 19 aralık regl oldum çin takviminde erkek diyor tabi sağlıklı olsun en önemlisi 🙈❤️ Çin takvimi doğru çıkan varmı acaba