Suna21
Adet tarihi değilde ymrtlama ile gebe kalınıyo ya oda adetten 2hfta snra tahmınen oluyo genelde ama ultrasnda adet tarhine göre hesplıyolar . Benim tüp bebek 4aralıkta transfer oldum, adetimi katarsak 19 kasımdı. Sizin bu sene ocak başı kalmş olablrsnz hayrlısı olsn 😊🤲