gamzebzk hayırlı doğumlar :)
Annelik endişesi diyor benim de doktorum,
30+2 deyiz kaldı 8 hafta,
Ve daha dün kontroldeydik, doktor 1000kere herşey yolunda, çalışmaya da devam edebilirsin dese de,
Daha hastaneden ayrılmadan beni alıyor bir panik🙈
Bence kendimizi rahatlatmaya motive etmeye çalışmalıyız, Allah onları bize sağlıkla göndersin, endişe ve telaş da etkiliyor bebeklerimizi🙏🏼