SSY bitmiyorki endise o kan testi pozitif ciktigi andan itibaren bitti. Kese var mi bebek var mi kalp atisi var mi. Ilk 3 ay bir sey olur mu. Kalbi durur mu. Bir hastaligi var mi. Iyi midir. Dogurana kadar bir sey olur mu. Dogurunca da bitiyor mu sanki. Nefes aliyor mu aman kustu mu bogulur mu atesi cikti bir sey olur mu bilmem ne. Sonra buyuyor aman düştü yara oldu kafasini vurdu şişti. Dahada buyuyor disarda basina bir sey gelir mi. Annelik endişesi ömürlük bitmiyor...