YagizAsyaMom Miss ahh dün gittim ben ayrıntılıya. Sana anlatamam ama nasıl güzel bir duygu yüzünü gördüm doktor ultrason un ucuyla vurdu haraket etsin diye ayağıyla 2 kere sert sert vurdu oğlum haşin çocuk🤣🤣🤣🤣çok şükür bunu da atlattık herşeyi düzgünmüş. Sende atlatırsın inşallah
gamzebzk Laurenkiz ah ah evet kesinlikle daha çok yolun başındayim ve sabırsız insanım ama nasıl dayanicam bilmiyorum bir gün göbüsum hemen çıksın istiyorum hissetmek vs :) sağlıkla kucagimiza alalım inşallah ya :)
Calasun gamzebzk sanırom doğurana kadar o duygu gitmeyecek 😢 iyimi acaba bi sorun varmı aklımdan hiç çıkmıyor net hissedene kadarda böyle olucak sanırım,, ama 19+5 teyim ben en fazla iki tafta ara verdim doktor için hep bahaneler bulup gitmişimdir🐣😬
iremby Miss banada amca teyze falan gel kizim sen otur diyorlar cok mutlu oluyorum. Ama bazen insanlar bön bön bakiyor esimde bağırıyor esim hamile biri kalkar mi diye kalkiyor biri hemen