Siyacus Severozge evet canim bendede oyle oluyor ama bende 2sindende geliyor hem beyaz hem sarı ama kokusu yok bide karın mide ağrısı yaşıyorum acıkıyorum bu belirtiler adet belirtisi mi?
Siyacus Severozge yok canım ya bende kendimi yiyorum ne zaman çıkıcak sonuç ne olucak o kadar sevindim ki sormana iyki varsın ❤️🥰yazicam haber aldığım gibi💋
Severozge Siyacus yok bende olmadım ama kan vermeye cesarettim yok negatif görmek seni üzuluyr . Umutlu değil ama biraz daha beklemek istiyorum inşallah nasip eder Allah 🙏😁
Mylove Mrvnrsntrk Valla 9 test yaptım 21 inden bu güne bugün gördüm ikinci çizgiyi geç döllenmedir umarım sizin de
Severozge Siyacus canım az önce kaset test yaptım kocaman bı negatif rabbim inşallah nasip edecek birgün 🙏 haber vereyim dedim senden önce 🤩
Severozge Mylove hmm bende 6 Şubat’ta oldum Cesaret edipte kan vermeye gidemiyorum negatif görücem diye . 1.5 yıldan beri bebek özlemi var içimde evleleni 3 yıl olcak Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🌸 Ortalama kaç haftalık hamilesin ?